Gå til innhold

Hvordan vekke "Hotwife'n" i kona?


horse

Anbefalte innlegg

Fersk skap-cuckolder her, med ei dødssexy, utadvendt og kjekk kone.

 

Tenner jo altså, som mange andre her inne, på tanken på at kona får "ha seg" med andre menn. Temaet er jo introdusert noen ganger, sånn over puta, men det blir jo lett som det pleier bli med slikt fjaseprat oppfattet som nettopp det.

 

Noen som har erfaringer med hvilke knapper en kan trykke på for å plante tanken litt seriøst, slik at ting kan kanskje kan skje? Noen hotwifer med gode tips kanskje, for hvordan en best fører kona si ut i "bedrag"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige, men vi prater ofte om fantasier mens vi har sex. Kanskje mest i kosefasen i starten, og da begynte det med fantasier om settinger hvor folk så på oss knulle, så utviklet det seg videre til at vi hadde sex med andre par (fortsatt i fantasien da).

Hun ; OG jeg tente veldig på disse fantasiene. Det var veldig lett og se da hun stadig oftere kom når jeg fortalte henne om slike settinger mens vi hadde sex.

Så en dag fant vi ut at kanskje dette hadde vært kult å prøve ut i virkeligheten og startet da med samme forsiktige settinger med andre som så på oss. Dette var supert og kjempetenning på oss begge.

Derfra har det da utviklet seg, først som fantasi, senere i praksis, til i dag hvor vi er med på alt, og elsker det.

Men konklusjonen er: prøv å lirke fantasiene inn i selve sexakten, da merker du fort om det er en reell tenning på det.

Og så er det ekstremt viktig å overbevise henne om at dette er noe du ønsker for henne, IKKE for at du skal få et alibi for selv å ha elskerinner på si.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons...er forsåvidt litt i den gata, med lek med tanker og fantasier i sengehalmen. Men det var det å ta det litt videre da...ikke så lett. Får kanskje lokke henne med på swingers-klubb eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie

Mitt aller beste tips er vel å være rimelig rett frem. Ta henne med inn på denne siden, fortell henne hva som tenner deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med iorna her.

Ut ifra min erfaring er helt vanlig klassisk massasje også en fin måte å begynne på.

Hun får en "uskyldig" kroppskontakt med en annen mann og kan bli kåt av det.

Så blander man deres prat om fantasier innimellom og videre behandliing .

Ta kontakt (PM) for mer info...

Lykke til uansett!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...