stian1978 Skrevet 8. juli 2013 Share Skrevet 8. juli 2013 Mann på 35 år som ønsker å finne en mann som vil knulle kona. Bosatt i Oslo, men alt innenfor 2 timer av Oslo er aktuelt. Kona er gravid nå, 25 uker på vei. Kun sex på avtalt hotel, ikke noe kontakt i etterkant. Ser etter velutstyrt mann, gjerne svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikas851 Skrevet 9. juli 2013 Share Skrevet 9. juli 2013 hei :-) stiller opp, sjekk profilen min ;-) og pm meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ready4fun Skrevet 9. juli 2013 Share Skrevet 9. juli 2013 Jeg stiller opp Send pm hvis dere er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 9. juli 2013 Share Skrevet 9. juli 2013 Stiller opp:))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåt68 Skrevet 13. juli 2013 Share Skrevet 13. juli 2013 Stiller gjerne opp Pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcsh Skrevet 28. juli 2013 Share Skrevet 28. juli 2013 Stiller gjerne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leken1972 Skrevet 30. juli 2013 Share Skrevet 30. juli 2013 Hei, AskerMann her, kan stille på kort varsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 1. august 2013 Share Skrevet 1. august 2013 Hei.. vil gjerne knulle henne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greskgud Skrevet 1. august 2013 Share Skrevet 1. august 2013 Hei.. Gutt på 34 år.. Seriøs og diskré .. Høy og mørk og kjekk.. Utstyr på 24 cm.. holder avtaler... Si ifra og ta kontakt hvis lyst til å treffes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 3. august 2013 Share Skrevet 3. august 2013 Hei!! Tenner voldsomt på den settingen som du etterspør her og stiller gjerne opp for å tilfredsstille kona. Elsker at hun er grtavid også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.