Gå til innhold

Ny mann søker alt og ingenting :-)


vikas851

Anbefalte innlegg

Heihei :-)

 

Hmm, litt usikker på hvordan jeg skal begynne, ikke gjort detta før haha ;-)

 

Jeg er en nokså oppegående og sosial mørkhudet kar i 30 åra, boende i Buskerud og Oslo (veksler) område. I fritiden er jeg mye ute med venner og ellers litt opptatt med studie.

 

Ser på meg selv som en ganske så raus, jovial og laid-back type som elsker å ha det morro ved å utforske nye ting, helst sammen med andre. Jeg er ca 178 høy, litt rund :-o, sort hår, brune øyne og mørk hud. Nedentil er jeg omskjært og tykk, har jeg hørt.

 

Mine erfaringer innen cuchold har ikke vært så mange, men få og langvarige=veldig tilfredstillende. De tilfeldige har vært litt diffuse men dæven så morro det har vært. Dette begynner å bli noen år siden nå.

Har også litt erfaring innen s/m, eller, ble mer lært opp av ei til å bli master og hun pet/slave med litt forskjellig ting involvert. Dette var veldig morro og noe jeg likte godt.

 

Er litt usikker, eller kan ikke si helt spesifikt hva jeg er ute etter. Kan vel si det meste: fast jente, hotwife, låne-kone(bare tanken på det tenner meg), cuchold, trekant. Er veldig keen på litt s/m.

 

Er interessert i par og kvinner i alle aldre, bare fint om du/dere er litt eldre.

 

Om noen ønsker kontakt så kan dere pm meg, så tar vi det derfra ;-). Ønsker ikke noe useriøs kontakt eller tullball. Forventer absolutt renslighet, sykdomsfrie folk og en diskrè samt taktfull oppførsel.

 

Bilder kommer.

 

Viktigste er at alle har det godt, deilig og morro sammen.

 

Til sist:

Tror jeg startet veldig feil her tidligere, ved å sende ut tilfeldige private meldinger, beklager dette :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...