Zum Skrevet 7. juli 2013 Share Skrevet 7. juli 2013 Dama har lyst til å hygge seg med andre, hun er usikker på om jeg skal få være med, se på, høre på eller høre henne fortelle etterpå. Hun liker sjarmerende menn som kan levere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann__26 Skrevet 7. juli 2013 Share Skrevet 7. juli 2013 Ja det synes jeg absolutt hun skal få lov til Fin jente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornyboy1794 Skrevet 7. juli 2013 Share Skrevet 7. juli 2013 Synes hun skal få lov til å kose med en ung mann på 19 år fra oslo jeg hint* hint* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 7. juli 2013 Share Skrevet 7. juli 2013 Det burde hun absolutt få lov til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A_Rmani2 Skrevet 15. juli 2013 Share Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor ikke begge deler da..? Dobbel spenning..? :-) OG glede :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 4. mai 2014 Share Skrevet 4. mai 2014 hun bør fylles for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.