cuc Skrevet 17. november 2010 Share Skrevet 17. november 2010 Hei! Vi er et par på 34 fra Drammen. Vi er begge slanke, spreke og friske. Han er bifil sub, og hun er Mistress. Hvis noen vil bli kjent med oss er det fint om dere skriver noe mer om dere selv en størrelsen på utstyret Hva er interessene deres? Hva skulle vi gjort hvis vi gikk ut sammen? Kan du sjarmere en dame i senk, for kjemien må jo virke! Selv liker vi musikk, øl, og en god fest. Har barn, så å treffes må times, og det kan ikke være hjemme hos oss. Mvh Mistress og slave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 17. november 2010 Share Skrevet 17. november 2010 Det høres jo ut som et spennende par. OM jeg lever opp til deres forventninger, vet jeg jo ikke, men det ville glede meg å fått annledningen til å dele et glass en kveld i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.