Prosecco Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Ser etter en hyggelig gutt/mann ... 25-40 ... for ekstra service til henne ... Stil, kvalitet og champagne på hytteterrasse i Sandefjord ... Juli H&G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest EniVestfold Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Hei, er kanskje for gammel jeg, men prøver meg. Er en gift Tønsbergmann på 47, ta kontakt hvis jeg er av interesse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lak2000 Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Gutt 29 år, er på hytta i sandefjord hele juli. Stil og kvalitet er viktig. Interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buck Fuddy Skrevet 12. juli 2013 Share Skrevet 12. juli 2013 Gift mann på 42 her. Innfødt Sandefjording. Ingen fotomodell, men skremmer heller ikke noen. Ta kontakt hvis det høres interessant ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotcuckold Skrevet 12. juli 2013 Share Skrevet 12. juli 2013 Ta gjerne kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rearwindow Skrevet 12. juli 2013 Share Skrevet 12. juli 2013 Jeg tar gjerne en ferge over fjorden for deres skyld. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.