Manandwife Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Idag er det klart for mitt ukentlige formiddagstreff med min deilige elskerinne. Vi har møtt hverandre ukentlig i over to år. Når vi møtes er vi så utrolig tente, at jeg sjeldent kommer mer enn innenfor døren før vi er i gang. Hun møter meg alltid nydusjet i en deilig tunika uten noe under. Etter vi har begynt i gangen, leier hun meg inn i sengen hvor vi holder på i noen timer. Hun er definitivt en dame man kan kalle umettelig. Jeg får gjøre akkurat hva jeg vil med henne, og det vet jeg å utnytte. Så bilder blir tatt, slik at jeg kan nyte bildene etterpå. Siden dette blir siste treff før sommerferien, kommer jeg helt sikkert til å ta en del bilder. Disse bildene vil jeg gjerne dele med dere her inne, så i ettermiddag legger jeg ut noen bilder fra formiddagens aktivitet. Da hopper jeg i dusjen, og stikker noen timer på jobb, før jeg tar turen til verdens deiligst elskerinne. Ha en strålende dag folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.