Gjest stakkar Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 heia. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 har du et bilde hvor du har ståpikk da. vanskelig å vurdere den der. Jeg har også bitteliten hvis det er kaldt., men er oppe i 20 cm med ståpikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 5. juli 2013 Share Skrevet 5. juli 2013 har du et bilde hvor du har ståpikk da. vanskelig å vurdere den der. Jeg har også bitteliten hvis det er kaldt., men er oppe i 20 cm med ståpikk. Saken er vel at dette er "ståpikk". Den ser veldig lik ut som min på sitt beste, ca. 11 cm. Guttetiss er jo et mer riktig begrep, og det sier seg nesten selv av slike ikke ha noe mellom konas ben å gjøre, der bør det kun være ekte mannfolk kuk som slipper til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.