Par88 Skrevet 2. juli 2013 Share Skrevet 2. juli 2013 Sms med samboeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 2. juli 2013 Share Skrevet 2. juli 2013 Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par88 Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 2. juli 2013 Sendte hun melding 30 min senere, ingen svar. Ringte 30 minutter etter det. Hun tokk telefonen og sa runde 3 var igang og hun kom hjem senere måtte sjekke, er jo redd for hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 2. juli 2013 Share Skrevet 2. juli 2013 mmm hun har det nok deilig nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par88 Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 2. juli 2013 Og har det enda! Ble lenge å vente dette her, for ikke å snakke om sent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matt88xxx Skrevet 2. juli 2013 Share Skrevet 2. juli 2013 Spennende Hørt no mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par88 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 3. juli 2013 Sitter her med meg nå, alt deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 3. juli 2013 Share Skrevet 3. juli 2013 Så flott da :-) kos at det ble en topp kveld/natt på dere begge :-) Blir vel ikke siste dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par88 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 4. juli 2013 Nei, ble ikke siste gang det. Hun er på vi ut til hotellrommet får å møte han samme. Blir spennende å få en ny telefon samtale, bilder og tilslutt en film når hun kommer hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rog Skrevet 5. juli 2013 Share Skrevet 5. juli 2013 Hvordan gikk det i går? Spent på å høre fortsettelsen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par88 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 5. juli 2013 Hun kom hjem full Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 5. juli 2013 Share Skrevet 5. juli 2013 Full av ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par88 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Share Skrevet 6. juli 2013 Sæd hun ble slikket ren og nå benter jeg bare på meste uke, da blir det! Sæd (nylig) sprutet inn som jeg slikker ut,... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.