Gjest Hansanne Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Hei på dere. Jeg er en mann som i noen år har drømt om at kona får fremmed:) Har hatt inne diverse annonser som i flere tillfeller nesten har ført frem.. Har vært i fin dialog med flere men de fleste er utrolig utolmodig og blir skuffet når vi trenger litt tid desverre.. Hun vet om mine drømmer og tenner på dette men er nok ikke like ivrig som meg desverre.. Er for øyeblikket i dialog med en hyggelig mann som uke pendler til Oslo hvor vi har en setting kona er med på. Den går ut på at vi kommer på hotellrommet hans hvor han skal gi henne massasje... hun vet at hun kommer til og bli kåt av massasjen..hun vet også at det er en del av hva jeg ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. desember 2009 Share Skrevet 27. desember 2009 Heisann Hansanne! Deilig setting det der, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CuckySlut Skrevet 29. desember 2009 Share Skrevet 29. desember 2009 Sikkert ingen dum idé å starte litt i det små, med massasje og slikt - så kan man heller se hva det fører til, eller om man velger å møtes igjen på et senere tidspunkt... ;-) Du er med andre ord heldig og får lov til å se på, hvis "noe" skulle skje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.