Obelisken Skrevet 24. juni 2013 Share Skrevet 24. juni 2013 Kunne tenkt meg å ta en tur ned til Køben i sommer. Noen som skal nedover? Og noen som vet om noen sjekkesteder/barer i byen der det frekventerer hotwifes. Vurdere jo å besøke noen swingersklubber også,,,xxdark.City Swingers og har opprettet profil på swingerdating.dk Noe horwife/cuckold miljø på nett i Danmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obelisken Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 24. juni 2013 Kommer sikkert uansett til å sette meg ned i Nyhavn og nyte en kald bayer og scanne etter lekre ben med ankelkjede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 25. juni 2013 Share Skrevet 25. juni 2013 Vi har vært noen ganger på Swingland, og kan absolutt anbefale det stedet. Det ligger et godt stykke utenfor København sentrum, noe som vi så som positivt, da man slipper en del av de som har drukket seg til mot, og bare stikker innom på impuls. Her var det mennesker som var genuint interessert i slike settinger som man forventer på slike steder. Rent, pent, og delikat var det også. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 25. juni 2013 Share Skrevet 25. juni 2013 Jeg skal til Danmark i sommer, men desverre ikke inn til køben. Skal besøke familie i Herning. Noen som vet om steder i nærheten som man kan flykte til når familien tar helt overhånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.