norwaycuck Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Jeg har pult søsteren til min kone flere ganger. Det var fantastisk på alle måter, men jeg tror min kone hadde gått fra meg (og blitt veldig sur på søsteren sin) hvis det ble oppdaget. Det er en veldig snodig situasjon, er det flere her inne som har hatt et liknende forhold og som vil fortelle om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Har hatt sex med moren til min ex engang. Ikke stolt av det, men spennende var det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Har hatt sex med kjæresten til samboeren min mange ganger... teller det... :-P Ja... også sønnen til mora mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Høres helt deilig ut, jeg hadde gjerne gjort det samme, og hadde ikke sagt et ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.