Gjest Dixie Skrevet 20. juni 2013 Share Skrevet 20. juni 2013 Jeg syns nesten synd på den jenta her. Men bare nesten Hvor mange av dere cucks vil overlevere jenta dere til denne mannen? http://video.xnxx.com/video4433569/lo_que_se_come Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdk22 Skrevet 20. juni 2013 Share Skrevet 20. juni 2013 Dama bruker større dildo ;-) så hadde ikke hatt noe imot at dama prøvde denne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 20. juni 2013 Share Skrevet 20. juni 2013 Hadde jeg ikke hatt noe problem med. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dmz Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Omtrent samme størrelse som gamletypen til kjerringa hadde det der, hun digget den veldig, så hun måtte handle dildo i samme størrelse som jeg får knulle henne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Omtrent samme størrelse som gamletypen til kjerringa hadde det der, hun digget den veldig, så hun måtte handle dildo i samme størrelse som jeg får knulle henne med Savner en dame en kuk, så må hun da få reise tilbake å besøke den sånn innimellom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dmz Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Savner en dame en kuk, så må hun da få reise tilbake å besøke den sånn innimellom? Tro du meg, jeg prøver! hehe... De hadde en alle tiders krangel av noe slag, så er redd det ikke skjer da.. Men hun har faktisk vært litt på gli på tanken på å invitere han hjem i sengen sammen med oss da... så litt bearbeiding så kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffern Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med det. Må si jeg hadde blitt steinkåt av å se dama nyte en av denne størrelsen, og ikke minst det å få knulle henne og slikke henne ren etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strock Skrevet 23. juni 2013 Share Skrevet 23. juni 2013 Skulle gjerne sett dama få den kuken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jn75 Skrevet 23. juni 2013 Share Skrevet 23. juni 2013 denne var også god http://www.eroprofile.com/m/videos/view/Cuckold-Hure-mit-Cuckihubby-und-Bullen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.