1stemann Skrevet 19. juni 2013 Share Skrevet 19. juni 2013 I natt fikk jeg et løfte av min kjære. På bursdagen min (som ikke er så lenge til) skal hun gå i skjørt og uten truse hele dagen. Håper også å få trædd på henne et anklekjede og høye hæler (hjelpe meg så sexy). Pga diverse omstendigheter er det leeenge siden hun har vært sammen med en annen mann nå, men truseløs på byen burde jo få henne i den rette stemningen. Kanskje, bare kanskje, lar hun meg sitte igjen på puben med en kald øl (og like kald skulder), mens hun selv blir med en tilfeldig lycky bastard... Kanskje kommer jeg litt for tidlig hjem.... mmmmmhmmmm sommeren er herlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2013 Og i kveld kommer hun ikke hjem. Skal ligge hos en kollega (kvinnelig). Ting har skjedd før på firmafester, så det er lov å håpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2013 Oj. Det kan se ut som om hun får seg litt fremmed idag. Tikket iallfall inn en melding om at hun er på flørtern med en kar og at de har klina litt. Nå skulle de visst bade... Det må jo gå "galt"... :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2013 Javisst. Der kom bekreftelsen. Jeg har blitt cuckoldet i kveld. herregud så herlig følelse. Hva som skjer videre i natt vet ingen. Hun kommer ikke hjem før i morgen kveld, så det blir lenge å vente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet 20. juni 2013 Share Skrevet 20. juni 2013 Spennende, regner med at du nyter den deilige ventetiden også ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2013 Ja. Jeg vet jo ingenting. Ikke hvem han er, hvordan han ser ut eller noe. Sitrer i hele meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 20. juni 2013 Hun har sugd han, og de har visst hatt sex to ganger. Typisk henne så var det "ingenting"... hehe... Cuck livet er deilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet 20. juni 2013 Share Skrevet 20. juni 2013 Herlig. Hun likte nok å kjenne ham dypt inne i seg, ja ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 21. juni 2013 Share Skrevet 21. juni 2013 spennende.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handymannen Skrevet 22. juni 2013 Share Skrevet 22. juni 2013 Få høre hvordan det gikk da. Hennes versjon ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 26. juni 2013 Få høre hvordan det gikk da. Hennes versjon ... Hun er ikke her på NC, så du får nok ikke hennes versjon annet en deg jeg forteller (det hun forteller meg). Bursdagen min skjedde det dessverre ingenting. Ble til at vi var hjemme hele dagen og ikke orket ut, men jeg er lovet en "revansj" for det... Men på denne firmafesten... Fikk hjem et slitent kvinnfolk dagen etter. Hun hadde sovet hos venninda som hun skulle, uten noe griserier, men hadde altså tatt litt for seg på selve festen. Hun hadde klint med denne karen (jobber i samme firma, men en annen avdeling en henne) sammen med de andre festdeltagerne. Det gjør meg kåt bare å tenke på det, da de andre veit at hun er forlovet med meg. Ergo viser hun frem "horen" i seg. Så hadde hun rett og slett bedt ham om å knulle henne bakfra på et toalett. "Jeg får lov hjemme hadde hun sagt"... Handlingsforløpet derfra til hun blir pult i trappa er vagt for henne. Tror nok det gikk med en del børst :-) Beklager at detaljer og slikt uteblir. Jeg var ikke der :-) og hun er litt vrien å få til å fortelle nøyaktige detaljer (slik jeg gjerne vil). Hun fortalte at det hadde gått for henne begge gangene, og at det hele hadde vært et innfall av kåtskap i fylla :-) herlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 26. juni 2013 Og Nei. Han hadde ikke den største pikken hun noen gang hadde sett... (som er gjenganger i historiene som blir fortalt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gcrantz Skrevet 26. juni 2013 Share Skrevet 26. juni 2013 Og Nei. Han hadde ikke den største pikken hun noen gang hadde sett... (som er gjenganger i historiene som blir fortalt). Bra kommentar! Og bra historie, høres deilig ut - lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.