Gå til innhold

Gleder meg

1stemann

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg et løfte av min kjære. På bursdagen min (som ikke er så lenge til) skal hun gå i skjørt og uten truse hele dagen. Håper også å få trædd på henne et anklekjede og høye hæler (hjelpe meg så sexy).

Pga diverse omstendigheter er det leeenge siden hun har vært sammen med en annen mann nå, men truseløs på byen burde jo få henne i den rette stemningen. Kanskje, bare kanskje, lar hun meg sitte igjen på puben med en kald øl (og like kald skulder), mens hun selv blir med en tilfeldig lycky bastard... Kanskje kommer jeg litt for tidlig hjem.... mmmmmhmmmm sommeren er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få høre hvordan det gikk da. Hennes versjon ...

Hun er ikke her på NC, så du får nok ikke hennes versjon annet en deg jeg forteller (det hun forteller meg). Bursdagen min skjedde det dessverre ingenting. Ble til at vi var hjemme hele dagen og ikke orket ut, men jeg er lovet en "revansj" for det...

Men på denne firmafesten... Fikk hjem et slitent kvinnfolk dagen etter. Hun hadde sovet hos venninda som hun skulle, uten noe griserier, men hadde altså tatt litt for seg på selve festen. Hun hadde klint med denne karen (jobber i samme firma, men en annen avdeling en henne) sammen med de andre festdeltagerne. Det gjør meg kåt bare å tenke på det, da de andre veit at hun er forlovet med meg. Ergo viser hun frem "horen" i seg. Så hadde hun rett og slett bedt ham om å knulle henne bakfra på et toalett. "Jeg får lov hjemme hadde hun sagt"...

Handlingsforløpet derfra til hun blir pult i trappa er vagt for henne. Tror nok det gikk med en del børst :-)

Beklager at detaljer og slikt uteblir. Jeg var ikke der :-) og hun er litt vrien å få til å fortelle nøyaktige detaljer (slik jeg gjerne vil). Hun fortalte at det hadde gått for henne begge gangene, og at det hele hadde vært et innfall av kåtskap i fylla :-) herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...