knut_hol Skrevet 17. juni 2013 Share Skrevet 17. juni 2013 Leker med tanken på treff men er ganske uerfarne Bor på haugandet og søker først og fremst folk som ikke bor her til vanlig da vi ønsker å holde dette skjult/veldig anonymt.. Feks Gjestearbeidere/folk som er på gjennomreise. Søker vel egentlig velutsyrt mann som kan dominere henne litt. Kondom er et must. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet 18. juni 2013 Share Skrevet 18. juni 2013 Hallo... Eg er en mann fra Odda som av og til er i Haugesund. Så om det hadde vært av interesse for dere er eg gjerne med på dette. Har ikkje gjort noe lignende før, så det er spennende fantasi. Håper å høre fra dere:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norguy Skrevet 25. juni 2013 Share Skrevet 25. juni 2013 Heisann. Jeg kjører ofte forbi Haugesund ifm med jobb. Høres kjempespennende ut åå treffe dere. Passerer Haugesund i ettermiddag også :-). Er 180, 79 kg, slan, og sosialt oppegående. Gi en lyd da vel :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.