Mystique Skrevet 16. juni 2013 Share Skrevet 16. juni 2013 Er meg selv på godt å vondt.. Er her for å se meg litt om og se om det er mulig å finne en Bull å møte på fast basis. Mye mer moro om man er fler, har jeg erfart. Men skal understrekes at samme kjønn, interesserer meg ikke. Kun menn, og da gjerne eldre menn med erfaring innenfor Dominanse og vet hvordan en sub/tøs skal behandles. Har bilder i profilen her inne, men kun for de som er i vennelista! Han jeg søker må helst være godt utstyrt, bo i nærheten så treff er mulig på kort varsel (til tider, ikke alltid). Må som sagt ha erfaring innenfor Dominanse/BDSM. Helst være mellom 30-45 år. God venn med såpe og vann, og selvfølgelig sykdomsfri! Jeg selv er ei "ung" kraftig jente, med former. Mye og ta i, og mye å være glad i, som det så fint heter. Elsker og bli dominert, måtte adlyde, være tilgjengelig og klar, bli verbalt ydmykt (tøs, hore, slike ting), bli bindt/ lenket fast, frivillig tvang, gag's, elsker å suge, bli slikket, fingret, fistet, brukt leketøy på, osv. God venn med såpe og vann loves, og selvfølgelig sykdomsfri! Håper å høre fra DEG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mc freak Skrevet 17. juni 2013 Share Skrevet 17. juni 2013 Høres spennende ut, men jeg er nok for " gammel " , og det spørs om utstyret er godt nok. Ellers bor jeg i Drammen hvis du har lyst på en prat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotcuckold Skrevet 17. juni 2013 Share Skrevet 17. juni 2013 Hei på deg, Mystique. Send meg gjerne en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystique Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 26. juni 2013 Håper virkelig det finnes en der ute =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lak2000 Skrevet 26. juni 2013 Share Skrevet 26. juni 2013 29 år fra Oslo her, ofte i tønsberg. Elsker store jenter. Si ifra via pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornybull Skrevet 27. juni 2013 Share Skrevet 27. juni 2013 Hei ! Du har en interrresant profil. Jeg er en kjekk mann, 195cm, 95kg og velutstyrt. Har en god del erfaringsom bull, men bare med par. Kan godt tenke meg et lengre forhold, med faste treff. Jeg elsker slikk og sug. Er noe dominerende, skilt siden 2007. Bor i Asker. Reiser et par ganger i året til sanddynene i Maspalomas for å utfolde meg. er herlig sted for erotiske mennesker. Håper på positivt svar. Klem fra Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystique Skrevet 29. november 2013 Forfatter Share Skrevet 29. november 2013 Bumper denne jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liten_titt1 Skrevet 12. desember 2013 Share Skrevet 12. desember 2013 Hei gift mann med stor erfaring fra bdsm treffer deg gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 19. desember 2013 Share Skrevet 19. desember 2013 Hei-er noen år eldre enn det du søker,men ungdomlig,og de ekstra årene tar jeg igjen i erfaring.,bÅde innen bondage og dominanse. Er du interessert ,så takontakt,så finner du ut mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 22. desember 2013 Share Skrevet 22. desember 2013 Hmmm;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo_sex Skrevet 25. desember 2013 Share Skrevet 25. desember 2013 Som jeg har skrevet til deg før. Ser gjerne at vi er en gjeng "faste buller" som tar deg regelmessig. Deilige våte creampie knull daglig, og gjerne sprut fra flere menn i deg daglig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest himmelblå Skrevet 27. februar 2014 Share Skrevet 27. februar 2014 Hei. Likte din annonse og håper du vil ta kontakt, er en mann på 44 195 cm og velutstyrt 21 cm X 16 . Er kreativ seriøs og søker det samme. Håper du tak kontakt slik at jeg kan få presentert meg grundig. Mvh K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.