Gjest UnknownAngel Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Ville du ligget med meg om du hadde sjansen? Bilder av meg her: http://norcuckold.com/album.php?albumid=81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vali_ent Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Definitivt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Finbeck & Fia Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Ja, selvsagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fronig Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Definitivt!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 om det innbefattet sex samtidig med liggingen er svaret ja, men vet ikke om det kun er ligging det er snakk om :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 10. november 2010 Share Skrevet 10. november 2010 Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Ville du ligget med meg om du hadde sjansen? Bilder av meg her: http://norcuckold.com/album.php?albumid=81 Det er i hvert fallingen ting på bildene som tilsier at jeg ville sagt nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinkyKris Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Ville du ligget med meg om du hadde sjansen? Bilder av meg her: http://norcuckold.com/album.php?albumid=81 Helt klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwife&Cukoldpar Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Ville takket nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Deilig kvinne, men ikke min type. Så jeg ville også takket nei. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullOslo Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Deilig kvinne, akkurat min type :-) Så mitt svar er: JA! Ville svært gjerne hatt deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UnknownAngel Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Nei. Skuffende ;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Sånn er det bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UnknownAngel Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 Sånn er det bare. Ja sånn er det bare.;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 ganske enkelt ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 9. desember 2010 Share Skrevet 9. desember 2010 Selvfølgelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselpower Skrevet 9. desember 2010 Share Skrevet 9. desember 2010 Du ser utrolig deilig ut, så ja selvfølgelig ville jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher68 Skrevet 9. desember 2010 Share Skrevet 9. desember 2010 Jeg er overhodet ikke i tvil... Jeg ville definitivt ligget med deg om jeg hadde fått sjansen Du ser ut til å være en utrolig deilig jente, som jeg gjerne hadde kost meg sammen med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 4. januar 2011 Share Skrevet 4. januar 2011 Ingen tvil for min del, jeg hadde ikke latt sjansen gått fra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.