smood Skrevet 13. juni 2013 Share Skrevet 13. juni 2013 Vi er et par på 32 og 38. Vi er veldig gla i sex, og fantaserer mye om det meste. Det som vi faktisk kunne tenke oss er å få med din mann til i senga. Ho har veldig lyst å se på når vi leker noe som vi få henne til å bli utrolig kåt å våt. Vi er ett par som setter pris på om du er glatt der nede. Framme og bak. Etterhvert som vi gutta finner ut hva vi likerå gjør med hverandre, skal vi forsiktig ta henne. Eg vil gjerne se når du tar henne også. Det gjør ikkje noe om du har dame som vil være med heller. Bare deilig det. Gi oss din lyd då, så håper vi at vi kan kose oss. Vi venter i kåt spenning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballgroda Skrevet 25. juli 2013 Share Skrevet 25. juli 2013 Er en 18 år gammel gutt fra oslo-området. ta kontakt hvis dere er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 25. juli 2013 Share Skrevet 25. juli 2013 Hei, jeg stiller også gjerne opp. Voksen mann her! Hjemme hos dere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåt68 Skrevet 27. juli 2013 Share Skrevet 27. juli 2013 Kommer gjerne til odda for litt lek:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest raske Skrevet 27. juli 2013 Share Skrevet 27. juli 2013 hei det ville vært hyggelig å fått truffet dere, er sikker på at vi ville hat mye morro sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 28. juli 2013 Share Skrevet 28. juli 2013 Hei g 28 her som er intresert, er barbert nedentil ta kontakt jeg reiser gjerne til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.