Jarlen Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Heia jeg har ei villig kåt kone på 55 år, er selv 58 år. Kona er kanskje ikke noen fotomodell mere, har fått alderstillegg rundt livet, er ei lita egentlig lys blondine med noen få kilo for mye altså, men ikke så alt for tung og stor. Hun liker kos og kuk i alle hull, på spennende steder, helst ute i naturen eller i spennende kroker og kriker på kafeer, resturanter og om været er ille så gjør vi det i campinghytter ( med døra åpen) eller på hoteller. Hun blir helt nymfoman bare hun får se kuk, og vil ikke stoppe å bli tatt av kuker om vi får det til å gå for henne ( det er enkelt, bare å bruke fingern ei lita stund på hennes clitoris) Jeg mannen tenner på at hu får kuk i ny og ne av menn og gutter vi begge bli kjent med, dere må være friske som oss og ikke bruke kondom, all sæd skal inn i ett av hennes tre hull, ( du velger hull du vil tømme deg i) men jeg mannen liker hun får det i fitta fordi jeg like å knulle henne der til slutt da hun har sæd i seg der. Når du er blidd kjent med oss begge to får du også treffe min kone alene, er bare deilig å vite hun er med en annen, en kveld, ei helg, eller lengere tid ( slikt bli vi sikkert enige om etter hvert ) Håper vi finner noen her ifra området Kiruna (nord svergie) Narvik og Fauske området til vår ferie i det området fra 1 juli til 20 juli 2013. Kona sier all kuk er gode, mens jeg ønsker å se større kuker og mye sæd i henne. Kona er deilgste dama på jord, kom å bli med å knulle henne i sommer Dessverre får jeg ikke lov å legge ut bilder av henne når jeg er alene her og søk etter nye sexvenner til oss, men det vil komme da hun er her tilstede selv ved min datamaskin( dere får da hennes skype konto og mail konto, når det er oppnådd kontakt med henne, via meg mannen i paret her. Ønsker alle kåte en riktig fin sommer med det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.