Gå til innhold

søndagskveld


soppen27

Anbefalte innlegg

hun kom til den første som hadde kost og kysset litt med henne før han begynte å kle av henne , da var hun så kåt at hun skalv , lakt henne ned på sofaen og sugd på puppene mens han fikk av henne buksa og trusa . så måtte hun suge litt og han fingret henne til hun ga han beskjed om å slikke musa .

etter å ha slikket ei stund knullet hah henne mens han sto på kne i gulvet og hun satt / lå i sofaen . så trakk han seg ut og ga henne pikken i munnen igjen ,hun hadde deepthroata han litt og knadd ballene så han nesten kom så han dro den ut og satte seg i sofaen og hun klatret opp i fanget og red han ei stund .

etter hvert la de seg på siden og han knulla henne hardt og brutalt til han måtte trekke seg ut og sprutet på fitta og låret .

da ble det litt prat og er røyk før hun kjørte videre til nestemann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når hun kom dit nypult og klar for mer ble de liggende i senga og prate ei stund før det skjedde noe , han er alvorlig skjenert , så hun sendte melding til meg og lurte på hva hun skulle gjøre. jeg ga henne beskjed om å være litt aggressiv og ta ledelsen :-) . så hun hadde bare bynt og kle av seg igjen og kle av han og kose med kølla hans og ballene og gitt han beskjed om å ta på henne . så hadde hun prøvd å suge han men hun liker det ikke på grunn av størrelsen hans , han har en stor og grov en , så hun satte seg oppå og begynte og lirke den inn i seg .

hun red han lenge før hun fikk han til bunns mens de klina og koste på hverandre , etter en god stund med riding rullet ha henne av seg og ville pule henne doggy style . hun sto på alle fire og fingret seg selv mens han tok henne , leeeenge , han hadde dratt seg ut flere ganger for å ikke komme men så sa hun at han skulle tømme seg til bunns i fitta hennes så han tok tak i puppene og red henne knallhardt og sædet en kjempeladning så langt inni fitta som det er mulig å komme . hun trodde at han var nesten inni livmora og sprutet . så var det på med klærne igjen og kjøre hjem i full fart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når hun kom hjem var hun på tur ut av klærne før hun kom inn døra , jeg hadde sittet med ståkuk nesten hele kvelden og var klar for sloppy seckonds . alt var vått i trusa på henne og det rant nedover låra når jeg rev den av så jeg slengte henne på sofaen og ga henne en kjempeoveraskelse da jeg begynte å slikke henne ren og stappet tunga så langt inn som jeg klarte . hun kom som en rakett , høyt og lenge , mens hun presset ut både sæd og fittesaft som jeg slurpet i meg .

før hun fikk summet seg var jeg på tur inn i henne og nøt følelsen av ei helt ny og litt utpult fitte , jeg gled helt inn uten motstand og bare ga henne alt jeg klarte til jeg også kom . da hadde hun et godt tak på pungen min og tre fingre inni seg selv :-) det ble en deilig slutt på helga og en takk til henne for at hun tok med ei veninne hjem på fredagsnatta etter fest ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...