Gjest Dixie Skrevet 20. mai 2013 Share Skrevet 20. mai 2013 Heisann! Du lurer vel kanskje på hvem jeg er, og hva jeg egentlig søker... sånn bortsett fra ei fast jente? Først er det vel greit å vite litt om meg som person før vi hopper rett på moroa? Jeg er altså en rimelig oppegående fyr, 25 år gammel, trener en del, sosial og liker bedre enn noen ting annet å bli kjent med nye mennesker. Har de siste årene vært i et forhold som gikk skeis i mars. Selv om jeg er en mann som trives best i et forhold så kan jeg ikke tenke meg å hoppe rett inn i noe nytt akkurat nå, så en mellomting er det jeg søker. Ei jente som er lett å prate med, du burde ikke bo for langt unna Drammen, du liker ting som er moro (ikke nødvendigvis bare i senga.) du må være åpen og ikke ha vanskelig for å fortelle hva du mener og tenker. Nå har det seg sånn at jeg er en litt over gjennomsnittet leken fyr, som er med på det aller meste og kjenner få grenser. Mitt motto er at alt skal prøves 2-3 ganger før jeg kan gjøre opp en mening om det. Sier det nok? Om du lurer på hvordan jeg ser ut, så kan du ta en tur innom profilen min. Der ligger det et par bilder. I tillegg har jeg et eget album med 2 bilder av ansiktet mitt, som du kan få se om vi blir venner. Gleder meg til å høre fra DEG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystique Skrevet 26. juni 2013 Share Skrevet 26. juni 2013 Heisann. Ta en kikk på profilteksten min, og ta kontakt om det skulle være av interesse =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.