Gå til innhold

hei alle sammen

lillin

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Nå er det en stund siden sist jeg postet her, da det er noen

grunner til det. For en del måneder siden ble jeg singel. Min kjæreste slo opp med meg av grunner som er relatert til cuckold livsstilen. Det var spennende og ekstremt erotisk for ham, men til slutt taklet han det ikke mer.. sa han ikke kunne se på meg lenger, forelskelsen tok slutt osv osv. Ironisk nok var det han som fikk meg med på dette, men lar meg være igjen med skyldfølelsen, typisk..

Dette viser jo at dette absolutt ikke er for alle, for noen vil det nok være nok med å bare fantasere, og ikke realisere!

Men jeg kommer til å fortsette å være her på forumet, da jeg synes livsstilen, fantasiene, historiene og ikke minst alle dere fantastiske folk er deilige og flotte. Og forhåpentligvis finner jeg kjærlighet igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie

Det er veldig synd å lese at du ikke har det bra nå. Men det virker jo som du tar det ved godt mot likevel.

Du får ha lykke til i jakten, og jeg ønsker deg en spennende sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prins_charming

Dette kommer til å gå kjempefint :)

Det er sommer og sol ute, hormonene trives i slikt vær ;)

Lykke til videre og i jakten på den "rette" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bullern

Nei det er nok ikke for alle, men for de som takler dette er det jo spennende.

Synd å høre en slik historie, men du kommer deg nok igjennom dette også.

Du må bare se fremover så dukker det nok opp en passende partner skal du se*S*

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så tror jeg ikke han var rett mann for deg i utgangspunktet. I mine øyne så vitner det om dårlig karakter å forlate deg for å kun oppfylle hans egne seksuelle fantasier. I et lengre perspektiv skal du kanskje være glad for at det ble slutt mellom dere. Hvem vet hva annet han hadde "funnet på" for å forlate deg ved en senere anledning? Jeg er overbevist om at du finner bedre kjærlighet senere fordi det høres ikke ut som at han var så mye å samle på for å være ærlig. Det er bare å ta tiden til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...