lillin Skrevet 17. mai 2013 Share Skrevet 17. mai 2013 Hei alle sammen. Nå er det en stund siden sist jeg postet her, da det er noen grunner til det. For en del måneder siden ble jeg singel. Min kjæreste slo opp med meg av grunner som er relatert til cuckold livsstilen. Det var spennende og ekstremt erotisk for ham, men til slutt taklet han det ikke mer.. sa han ikke kunne se på meg lenger, forelskelsen tok slutt osv osv. Ironisk nok var det han som fikk meg med på dette, men lar meg være igjen med skyldfølelsen, typisk.. Dette viser jo at dette absolutt ikke er for alle, for noen vil det nok være nok med å bare fantasere, og ikke realisere! Men jeg kommer til å fortsette å være her på forumet, da jeg synes livsstilen, fantasiene, historiene og ikke minst alle dere fantastiske folk er deilige og flotte. Og forhåpentligvis finner jeg kjærlighet igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 17. mai 2013 Share Skrevet 17. mai 2013 Det er veldig synd å lese at du ikke har det bra nå. Men det virker jo som du tar det ved godt mot likevel. Du får ha lykke til i jakten, og jeg ønsker deg en spennende sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Share Skrevet 18. mai 2013 Tusen, tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 18. mai 2013 Share Skrevet 18. mai 2013 Dette kommer til å gå kjempefint Det er sommer og sol ute, hormonene trives i slikt vær Lykke til videre og i jakten på den "rette" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusols Skrevet 18. mai 2013 Share Skrevet 18. mai 2013 Og nå kan du jo gjøre akkuratt som du vil, med hvem du vil, når du vil. Utnytte tiden nå for det er jo ikke sikkert at neste kjøreste er interesser i det hele tatt. God sommer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bullern Skrevet 18. mai 2013 Share Skrevet 18. mai 2013 Nei det er nok ikke for alle, men for de som takler dette er det jo spennende. Synd å høre en slik historie, men du kommer deg nok igjennom dette også. Du må bare se fremover så dukker det nok opp en passende partner skal du se*S* lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leseren Skrevet 18. mai 2013 Share Skrevet 18. mai 2013 jeg skjønner dere. selv synes jeg det er tennende å lese her, men det hadde aldri funket i virkeligheten. derav nicket mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 18. mai 2013 Share Skrevet 18. mai 2013 Personlig så tror jeg ikke han var rett mann for deg i utgangspunktet. I mine øyne så vitner det om dårlig karakter å forlate deg for å kun oppfylle hans egne seksuelle fantasier. I et lengre perspektiv skal du kanskje være glad for at det ble slutt mellom dere. Hvem vet hva annet han hadde "funnet på" for å forlate deg ved en senere anledning? Jeg er overbevist om at du finner bedre kjærlighet senere fordi det høres ikke ut som at han var så mye å samle på for å være ærlig. Det er bare å ta tiden til hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillin Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Share Skrevet 21. mai 2013 Tusen tusen takk for all støtten dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.