Gå til innhold

utrojente:-)

utrojente

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kunne nok sagt en god del om dette, for jeg er i samme situasjon selv. Har en venninne som jeg knuller i ny og ne, uten at kona aner noe om det, og jeg er overbevist om at dette er best for oss begge to.

Og til dere som spør om jeg ville like om kona gjorde det samme - det er jo nettopp litt av poenget, at hun ikke vet det. Om hun hadde gjort det samme ville jeg selvsagt ikke vite om det. Det man ikke vet, har men som kjent ikke vondt av!

Det kan være mange grunner til av man velger å gjøre det på denne måten, men hvis resultatet er at man får et bedre sexliv og ellers har det greit, ser jeg ikke noe problem med å leve slik.

Og til "Utro Jente": skulle du få lyst til å prøve en litt eldre kuk så ikke nøl med å ta kontakt, vi bor i samme område du og jeg. Kanskje vi kan drøfte temaet ytterlig, og hvem vet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Hei.

Har ei elskerinne jeg også. Er selv gift, og elskerinnen er også gift. Vi treftes igjennom at en kompis utga seg for å være meg på en chatte side, noe jeg selvsagt ikke visste. Plutselig en dag så fikk jeg mail ifra en dame som var interessert i meg, og jeg skjønte ingenting. Jeg svarte henne og lurte på hvem i alle verden hun var for noe som spurte om noe slikt. Jeg brukte vel 6 mnd før jeg turte å treffe henne, og vi treftes på en restaurant. Tok en kopp kaffe og gikk en tur på en sti, der spurte hun meg rett ut om jeg ville pule henne. Og jeg visste ikke hva jeg skulle si, var drit nervøs. Men hun tok initiativ og dro ned glidelåsen og begynte å suge kuken, og jeg var så kåt at jeg sprutet all sæden min i munnen hennes, hun svelgte alt og klinte lenge med meg etterpå. Og da ble jeg litt varmere i trøya og dro ned trusen under skjørtet hennes, og kjente at fitta hennes var våtere enn noe jeg hadde kjent før. Det rant av fitta, og jeg slikket henne og masserte henne til hun fikk orgasme. Etter den dagen så har vi treftes når vi begge vil ha sex, og hun gjør alt jeg sier. Hun har sendt meg bilder av henne og mannen når dem har sex, og det tenner meg noe helt sinnsykt. Og ofte når vi treffes, så sier jeg at hun må pule mannen sin og la han sprute inni henne, i munnen, håret, rompa og slikt. Slik at jeg merker at hun er blitt pult før hun treffer meg, og dette funker helt perfekt for oss begge. Og jeg digger sæd overalt :) Ingen av våre partnere er slik "grisete" som vi er, så vi får utfolde oss på akkurat det vi vil. Vet at moralsk er dette helt feil, men jeg trur at dette gjør at forholdet vårt funker mye bedre med våre partnere. Livet er blitt annerledes etter dette, og vi har en avtale om at vi har kun sex med hverandre. Og jeg har pult kona flere ganger etter at jeg har pult elskerinnen min. Livet er perfekt dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest TrøttKjekkas

Hei.

Jeg fikk kontakt med en vaskekte MILF her inne. En av de absolutt deiligste her inne.. Avtalte tid og sted. Ringte henne og snakket. Hun hørtes sexy ut. Dette var akkurat som jeg hadde drømt om siden jeg var en liten, liten gutt. Hun var over dobbelt så gammel så meg, stram kropp, store pupper.. Knullet av mange, elsket tanken på en yngre mann, deilig dame tvers igjennom.

Meeen jeg har kjæreste. Hun er mitt livs kjærlighet. Hun er det mest fantastiske mennesket jeg noensinne har møtt. Jeg skal gifte meg med henne en dag, det er jeg sikker på. Kunne jeg leve med tanken på at jeg hadde gått bak ryggen hennes? "Ja, jeg måtte gjøre det, dette var min fantasi!!" tenkte jeg.. Men dypt, dypt, dyyyyyypt inni hjertet mitt var det noe som ikke var som det skulle.

Det var nå eller aldri. Skulle jeg være en som var utro mot kjæresten min når jeg fikk muligheten, eller skulle jeg være trofast, la det riktige vinne?

Det endte med at jeg måtte kansellere møtet til MILFens store skuffelse. Jeg var lei meg for at jeg trakk meg i siste liten, men kjærligheten er viktigere for meg en å risikere alt på ett knull. Jeg tror ikke jeg hadde kunnet leve med meg selv om jeg hadde vært utro..

Jeg tenner fremdeles på tanken om å presse mine 18 harde cm dypt inn i en MILF. Knulle henne til hun ikke orker mer, misjonær, doggy, sidelengs, you name it.. Sprute inni henne, på henne, i munnen.. Slikke henne i fitta og analen. Hard analsex.. Bruke den deilige MILFen på alle tenkelige måter.

Men, det får bli i et annet liv. I dette gjør jeg det riktige. Kjærligheten seiret i meg og jeg er stolt av det.

Mvh Trøttkjekkas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...