Gjest par 35/45 Skrevet 19. desember 2009 Share Skrevet 19. desember 2009 (endret) Vi er et ektepar i Oslo som se etter en godt voksen mann igjen. Vi har vært gift i 5 år og har ingen barn. Vi har hatt kontakt med en mann det siste året men han har desverre blitt syk. Du skal vite hva du går til. Om du ikke nødvendigvis har så mye erfaring så må du iallefall ha et brennende ønske om å være med meg seksuelt og samtidig ydmyke min mann. Du skal være oppegående og renslig og viril. Og gjerne godt over de 60. Om du er gift eller ikke er din sak. Vi vil ha et fast forhold som kan vare. klem fra meg Endret 30. desember 2009 av par 35/45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enjoy Skrevet 12. januar 2010 Share Skrevet 12. januar 2010 Hei. Brennende ønske om å tilfredsstille deg og samtidig ydmyke din mann....dette har jeg lyst til!;-) Ta kontakt så ser vi hvor det fører. Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojh Skrevet 24. januar 2010 Share Skrevet 24. januar 2010 ønsker og høre fra dere er 58 år er med på det meste er i Oslo i ukedager ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTThomas Skrevet 2. februar 2010 Share Skrevet 2. februar 2010 Vi er et ektepar i Oslo som se etter en godt voksen mann igjen. Vi har vært gift i 5 år og har ingen barn. Vi har hatt kontakt med en mann det siste året men han har desverre blitt syk. Du skal vite hva du går til. Om du ikke nødvendigvis har så mye erfaring så må du iallefall ha et brennende ønske om å være med meg seksuelt og samtidig ydmyke min mann. Du skal være oppegående og renslig og viril. Og gjerne godt over de 60. Om du er gift eller ikke er din sak. Vi vil ha et fast forhold som kan vare. klem fra meg Interessant. Men vil vite mer og vil ganske raskt ha et mobilnr til fruen for å sjekke ut seriøsiteten - om det fortsatt er interresant Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornybull Skrevet 19. oktober 2011 Share Skrevet 19. oktober 2011 Hei, Kjekk høy mann. Skilt for 4 år siden, tar gjerne i mot besøk av cukoldpar. Jeg har en del erfaring, og nytt par er alltid spennende ! Jeg bor i i Asker, så ta kontakt. Hilsen Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.