Gjest hspar Skrevet 7. mai 2013 Share Skrevet 7. mai 2013 Søker menn med fortrinnsvis stor pikk som vil knulle fitta på min horete kone og tømme seg i henne på dagtid mens jeg er på jobb. Hele eller deler av treff vil bli filmet/fotografert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retep Skrevet 7. mai 2013 Share Skrevet 7. mai 2013 Hei, jag kan vara intresserad om ni är det:) gick inte skicka pm till er. Hör av er om ni vill,så får ni mer info där:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 7. mai 2013 Share Skrevet 7. mai 2013 Jeg har sendt pm til dere. Håper på svar. Kan stille fra og med i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sultensnill Skrevet 7. mai 2013 Share Skrevet 7. mai 2013 Heihei. Holder til ca 15 min syd for dere, og dagtid er topp! Sender dere en pm med litt mere info. Sånn knulling er jo midt i blinken!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidere Skrevet 8. mai 2013 Share Skrevet 8. mai 2013 Hei..jeg har tid til å knulle henne .. mail meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 8. mai 2013 Share Skrevet 8. mai 2013 herlig. Håper hun får masse god kuk og at dere forteller historiene om treffene her på norcuckold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldkuk Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Hei, kjekk og deilig bull fra vestfold er klar for å vise frem og bruke sin store kuk på deg lørdag /søndag. Jeg er 188 høy, slank, kort hår og lite hårete på kropp. Er svært godt utstyrt...! Film i vei...eldsäker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fisktryne Skrevet 9. mai 2013 Share Skrevet 9. mai 2013 Stor veltrent svenske som gjerne kommer innom en tur på dagen imorgen. Hvis det er av interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hspar Skrevet 14. mai 2013 Share Skrevet 14. mai 2013 Hei alle sammen, vi har funnet de vi ønsker akkurat nå så kommer tilbake når hun er klar for mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Th82 Skrevet 4. juni 2013 Share Skrevet 4. juni 2013 Jobber i Holmestrand for tiden,kan gjerne stille jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mann_46 Skrevet 5. juni 2013 Share Skrevet 5. juni 2013 kan hun treffes fredag? pm meg, vil bruke fitta hennes og gi henne kuk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazan Skrevet 7. juni 2013 Share Skrevet 7. juni 2013 Hei, Jeg bor 15min unna Holmestrand og fyller mer enn gjerne fitta til kona di. Ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mann_46 Skrevet 9. juni 2013 Share Skrevet 9. juni 2013 stiller opp jeg, ta kontakt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.