vali_ent Skrevet 3. november 2010 Share Skrevet 3. november 2010 Lånte bort huset til min tidligere samboer i helga da hun var på besøk i byen og jeg skulle utenbys på guttetur. Hun var allerede reist da jeg kom hjem på søndag kveld men i senga fant jeg en liten teaser på hva hun hadde bedrevet lørdagskvelden med. Skal si fantasien ble satt i sving Hun knullet med andre da vi var sammen så hun visste godt hva denne "gaven" gjorde med meg. Sendte henne en sms der jeg ønsket henne hjertelig velkommen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 4. november 2010 Share Skrevet 4. november 2010 Oioi Fortell mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 Deilig med brukte kondomer..anbefales og bruke som glidemiddel. men man må vite at giveren er frisk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 hahaha herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kafel Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 Brukt kondom fylt med sperm fra en stor kuk er bare such a turn on ! tror det er min lille fetish (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.