Hotwife&Cukoldpar Skrevet 2. november 2010 Share Skrevet 2. november 2010 Hei, Jeg skal på byen (Oslo) på fredag og lurer på hvor jeg bør gå for å møte en spennende, flott, velutstyrt mann? Du bør være over 35 år og ha erfaring som Bull.. Min mann skal på en kjedelig jobb middag, og da vil jo ikke jeg sitte hjemme å vente vil jeg vel Så jeg tenkte jeg skulle ta en tur inn til Oslo å la meg forføre til lek, så kan jeg jo sende ham noen passende SMS'er når han minst venter det? Forslag noen? Hotwifen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 7. november 2010 Share Skrevet 7. november 2010 Hvor endte du opp med å dra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwife&Cukoldpar Skrevet 7. november 2010 Forfatter Share Skrevet 7. november 2010 Hjem.... :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 9. november 2010 Share Skrevet 9. november 2010 Det er trist...var selv på byen den dagen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hotwife&Cukoldpar Skrevet 10. november 2010 Forfatter Share Skrevet 10. november 2010 Det er trist...var selv på byen den dagen jeg Du er like gammel som sønnen min så vi vanker nok ikke de samme stedene... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack Skrevet 30. november 2010 Share Skrevet 30. november 2010 si fra neste gang da vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.