biparet Skrevet 27. april 2013 Share Skrevet 27. april 2013 Vi søker etter en mann mellom 26 og 35år. Alder er tross alt bare tall så er du utenom den å har mye å by på kan du så klart sende melding. Ellers må du være fra bergensområde, sykdoms fri, renslig, singel og like frodige kvinner. Om det er noen andre par her inne som har noen å anbefale, eller låner ut mannen sin så gi gjerne en lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pierceddick Skrevet 3. mai 2013 Share Skrevet 3. mai 2013 Hei er en singel og seriøs mann som gjerne blir bedre kjent med dere . Bor i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marekyiang Skrevet 3. mai 2013 Share Skrevet 3. mai 2013 hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 4. mai 2013 Share Skrevet 4. mai 2013 Jeg er intrresand....:-) , du kan sjekk bilder min..med utstyr :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladgutten35 Skrevet 12. mai 2013 Share Skrevet 12. mai 2013 Hei, er ikke fra Bergen, men på reise der neste uke. Så om annet bosted ikke ekskluderer meg så hører jeg gjerne fra dere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.