walkalone Skrevet 26. april 2013 Share Skrevet 26. april 2013 Jeg er en kjekk og velustyrt kar på 39 som bor i Akershus. Har meget god erfaring som bull og ønsker å møte et par som ønsker seg dette. Cuckolden kan være helt passiv eller litt aktiv, men her setter jeg og fruen grensene. Liker også å knulle dama i paret alene, mens cuckolden må forlate rommet. Alle slike ting finner vi ut sammen ettersom alle liker forskjellig ting. Håper at det finnes noen seriøse par eller damer her som tar kontakt og virkelig vil dette! Hilsen Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Skulle gjerne sett deg gi dama mi det jeg ikke klarer. Hun er 22 år , og jeg er 37. Vi har truffet andre før, men ikke i en cuckold setting. Kunne blitt kjempedigg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.