Hotwife&Cukoldpar Skrevet 2. november 2010 Share Skrevet 2. november 2010 på ingen måte ferske i dette "gamet". Vi har erfaring langt tilbake fra SprayDates spede begynnelse, via Eros Chat og nå sist fra Cupido Club. Du som nå tror at vi har knullet rundt som kaniner i alle disse årene tar nok helt feil. Vi har hatt noen få meget flotte opplevelser og heldigvis noen ennå færre dårlige opplevelser. I de siste årene har vi stadig beveget oss mer og mer i retning av å være et litt swicthende Hotwife med Cuckold par. Med switchende mener vi i første rekke at han i paret både kan opptre som Cuckold og som Bull. Grunnen til dette er nok hans fysiske egenskaper som kanskje ikke er helt i tråd med hva det sterotypiske bildet av en Cuckold er. Likeså er den psykiske tenningsmekanismen hos oss begge slik tilstede at vi begge kan føle tenning og rå kåthet av at hun er som Hotwife og han som Cuckold eller at han er som Bull overfor et annet par. Dog er det vel først og fremst vår inntreden her et forsøk på å finne en Bull (elsker) til henne som innehar de nødvendige kvaliteter og muligheter som hun ser etter hos en elsker, og som gjerne har erfaring i det å være en Bull. Vi titter derfor i første rekke litt rundt her, og ser gjerne at vi får kommentarer og forslag med mer fra alle som ønsker her inne. Skal prøve å få laget en skikkelig kontaktannonse snart også. Mvh Hotwife & him ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManniSør Skrevet 9. desember 2011 Share Skrevet 9. desember 2011 skulle gjerne fått muligheten til å bli en av deres erfaringer Passer meg godt at han har varierende roller i ulike settinger. Jeg er uerfaren på dette området (kun 2 opplevelser med par der han var passiv tilskuer) - men har fantasier som inkluderer både rollen som sterk mann som markerer og gjør krav på annen manns territorie.... og ikke minst ønsker jeg å teste ut en relativt "ny side" av meg selv, der jeg ønsker å bli kuet, og underlagt en kvinne som kun er opptatt av egne behov og som bruker fremmede menn som verktøy for å tilfredstille seg selv og kanskje ydmyke mannen sin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.