Stelion Skrevet 23. april 2013 Share Skrevet 23. april 2013 Overskriften sier det meste,men hvem er så jeg. Jeg er en Oslomann på 36 år. Jeg har få eller ingen hemninger seksuelt og det å eksperimentere er en naturlig del av meg. Ønsker å komme i kontakt med en Hotwife for felles hygge og nytelse. Jeg ønsker deg både alene, og foran din mann hvor han kan nyte synet av oss. Tanken på å bruke deg/din dame er noe som tenner meg voldsomt. Jeg kan være ganske dominant og liker å ta styringen. Er du/dere interessert kan flere bilder selvfølgelig sendes. Ta kontakt så kanskje det er starten på noe spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Hei. Oslopar her. Skulle gjerne sett deg ta min kjæreste foran meg. Vist meg hvordan man behandler damer. Jeg kan bli brukt til å slikke henne, og evt suge deg. Høres dette ut som noe vi burde få til ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.