xplore Skrevet 17. april 2013 Share Skrevet 17. april 2013 Hei, Jeg er en 28åring som skal til Oslo på forretningsreise fra 23-25. April. Det blir et hotellopphold. Er i et forhold, så jeg søker en viss form for diskresjon, men er på jakt etter litt mer enn vanlig spenning. Jeg er ca. 183, blond, forholdsvis normal bygget men ikke trent, normal kuk, renslig og velstelt kar. Høres det ut som noe du/dere kan ha behov for en sen kveld så gi gjerne kontakt med litt info på PM. Jeg er hetro, men dersom det er snakk om et par og jeg føler meg trygg kan jeg også kalle meg litt nysjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplore Skrevet 22. april 2013 Forfatter Share Skrevet 22. april 2013 Fått et par svar, men tenkte jeg skulle bumpe denne opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplore Skrevet 23. april 2013 Forfatter Share Skrevet 23. april 2013 Ah, etter et par pils på byn kjenner jeg meg livlig og villig Verdens beste følelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.