Trhmann1 Skrevet 16. april 2013 Share Skrevet 16. april 2013 Hei der Vi har tidligere truffet andre, men det er en god stund siden. Jeg har veldig lyst på den spenningen igjen, mens hun også har litt lyst, men er avventende til det fordi hun gruer for å komme i gang. Det å dra ut treffe noen hun ikke kjenner osv...begynnernerver igjen Noen seriøse voksne som vil prøve seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duracell Skrevet 17. april 2013 Share Skrevet 17. april 2013 Hei jeg forfører gjerne din kone vis dere er i Drammens område. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyinghigh Skrevet 19. april 2013 Share Skrevet 19. april 2013 Kjekk mann for dere her. Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens_ Skrevet 22. april 2013 Share Skrevet 22. april 2013 Alder på den dere søker da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trhmann1 Skrevet 22. april 2013 Forfatter Share Skrevet 22. april 2013 Søker voksen kar....gjerne over 45. Men dette er for å få kona igang igjen da, altså noe hun ikke vet om, hun skal heller ikke vite jeg står bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest raske Skrevet 22. april 2013 Share Skrevet 22. april 2013 Gift Bull som elsker å ha sex med andre. Noen som vil kjenne vesle-karen trenge dypt inni seg, send en melding da vell. Stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 19. februar 2014 Share Skrevet 19. februar 2014 Mer enn gjerne. Har gode erfaringer med damene fra Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.