norking Skrevet 15. april 2013 Share Skrevet 15. april 2013 Mørk mann 26 oslo , søker hot wife /par for å tilfredsstille i oslo akershus omerådet, ta kontakt og fortell meg dine fantasier kanskje vi kan få dem til å skje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 15. april 2013 Share Skrevet 15. april 2013 hei, vi er et par som kunne tenke ossåprøvedette. Vi (hun) har spesielle ønsker såer du den rette kan vi kanskje møtes Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Skulle gjerne latt deg vise meg hvordan man skal ta ei jente skikkelig. Hun er 22, og jeg er 37. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 26. juni 2013 Share Skrevet 26. juni 2013 ja, hvorfor ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.