Gjest Dixie Skrevet 10. april 2013 Share Skrevet 10. april 2013 Hei, Jeg søker på vegne av et vennepar av meg. De ønsker seg en skikkelig utstyrt mann på fredag hvor både jeg og mannen vil se på og kanskje delta om vi føler for det. Du må gjerne være mørkhudet. Kravet er at kuken din skal være minimum 20 cm lang. IKKE send meg pm. Svar til denne annonsen så vil jeg ta kontakt med de som er aktuelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 10. april 2013 Share Skrevet 10. april 2013 Ikke fullt 20 men 18grove cm her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tallpall Skrevet 11. april 2013 Share Skrevet 11. april 2013 Dette hørtes ut som en spennende ide! Ta kontakt Dixie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afrikan mann Skrevet 4. juni 2013 Share Skrevet 4. juni 2013 Ta kontakt hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.