Gå til innhold

Elskerpar på 26 og 34 søker mann i Oslo - fredag 12. april

Anbefalte innlegg

Vi er et diskret elskerpar, hun på 26 og han på 34.

Hun er slank, små pupper og ser mye yngre ut.

Vi søker nå en ekstra mann som vi kan leke med. Og her er noen av de tankene vi har rundt det hele.

Du må være sykdomsfri (og ingen ulempe om du er i et forhold eller gift) Dette fordi vi tenner på at hun fylles opp. Og at gutta virkelig kan tømme seg gang etter gang i henne.

Førstkommende fredag møtes vi igjen i Oslo. Etter en liten innledende runde bare vi to, ønsker vi enten å komme på besøk til en annen mann, eller at han kommer til oss.

Vi ser for oss trekant på alle måter.

Mannen har tidligere vært i cuckold forhold, og liker å dele dama. Skitne, morsomme innspill søkes her. Vi ser ikke for oss dominans mot mannen, men ønsker du å knulle begge er det noe vi gjerne diskuterer. Mannen slikker henne gjerne også etter hun er fyllt til randen av sperm.

For å gi oss gode innspill, ber vi deg gjøre følgende:

Send oss en lengre mail med fantasier (en med dirty tanker og fantasier er det vi ønsker oss). Skriv også kort om vitale mål. Har du bilde her inne i album, så er det flott. Om ikke får du vår mailadresse når du svarer oss. Vi kan også sende deg bilder.

Vi ser frem imot frekke forslag. Grunnet litt tidsnød her, kommer vi ikke til å svare veldig korte beskjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vet ikke om dere så meldingen min, men jeg er en kjekk mann på 32 fra oslo som ser etter cuckoldpar for trekant. Er i et forhold og sykdomsfri. Kan desverre ikke delta 12 april, men hva med helgen etter? Den 19 og resten av helgen har jeg muligheten og meget lyst ;) Er fordomsfri og med på alt som er gøy. Svar meg her eller legg meg til på msn/skype (Mail fjernet ihht reglement.. - Mod).

Håper jeg hører fra dere!

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penpenis

Ser ut til at de fant det de søkte, eller ombestemte seg:/

Men dette er veldig i min gate, så om noen andre kjenner seg igjen i annonsen, si gjerne ifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...