Gå til innhold

Ser etter MANN ... for påskemoro i Oslo omr


Champagne

Anbefalte innlegg

Jeg har desverre ikke så komplett profil, men tror jeg kan passe inn :) Send meg gjerne en mail eller legg meg til på msn om dere har lyst til å si hei: [mail fjernet iht reglement - mod] Er oftere innom der. Sender ansiktsbilde og tlf# i første mail uten noe fuzz, så klart. Er helt seriøs, overhodet ikke pushy, kjekk, velstelt, utdannet, ukomplisert, sosial, kåt, stor, stiv, utholdende, erfaren 100% frisk, med feeling for å tilfredstille en deilig kvinne til nye høyder ;) Dette ble pinlig mange adjektiver på en gang, men det er selvsagt bare å spørre om dere lurer på noe;) Personlig foretrekker jeg i stedet for masse mailing og chatting en kjapp og totalt uforpliktende kjemisjekk på nøytral grunn da chatting mailing av erfaring ikke nødvendigvis gir det hele bildet ...

 

Håper jeg hører fra dere, og at dere forøvrig får en riktig trivelig påske;)

 

Mvh Tommy

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...