Champagne Skrevet 26. mars 2013 Share Skrevet 26. mars 2013 Jeg (sammen med min mann) - ser etter en velformet, stilig, hyggelig, leken mann - 180 cm pluss - for ekstra service til meg i påsken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåtingen Skrevet 26. mars 2013 Share Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg har desverre ikke så komplett profil, men tror jeg kan passe inn Send meg gjerne en mail eller legg meg til på msn om dere har lyst til å si hei: [mail fjernet iht reglement - mod] Er oftere innom der. Sender ansiktsbilde og tlf# i første mail uten noe fuzz, så klart. Er helt seriøs, overhodet ikke pushy, kjekk, velstelt, utdannet, ukomplisert, sosial, kåt, stor, stiv, utholdende, erfaren 100% frisk, med feeling for å tilfredstille en deilig kvinne til nye høyder Dette ble pinlig mange adjektiver på en gang, men det er selvsagt bare å spørre om dere lurer på noe;) Personlig foretrekker jeg i stedet for masse mailing og chatting en kjapp og totalt uforpliktende kjemisjekk på nøytral grunn da chatting mailing av erfaring ikke nødvendigvis gir det hele bildet ... Håper jeg hører fra dere, og at dere forøvrig får en riktig trivelig påske;) Mvh Tommy Endret 31. mars 2013 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 2. april 2013 Share Skrevet 2. april 2013 har dere funnet noen? Ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.