roar.h Skrevet 25. mars 2013 Share Skrevet 25. mars 2013 Jeg er en mann på 44, som nå trenger et nytt Cuckold par, siden mitt andre par, har flyttet utenlands. Er åpen, og med på det aller meste, og aldre/utseende spiller ingen rolle. Er en stor mann "bamse" 198/125 med hår på brystet. Send meg noen ord, så finner vi sammen ut av dette. Roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Kanskje vi er paret for deg ? Vil gjerne seg deg ta min unge kjærste på 22 år(jeg er 37) foran meg, mens jeg må finne meg i det dere ber meg om å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roar.h Skrevet 2. august 2013 Forfatter Share Skrevet 2. august 2013 Kanskje vi er paret for deg ? Vil gjerne seg deg ta min unge kjærste på 22 år(jeg er 37) foran meg, mens jeg må finne meg i det dere ber meg om å gjøre Hei ta kontakt da vel, så finner vi samme ut av dette :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.