Gjest Hansanne1 Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Vi er endelig i god dialog med en mann som ser ut til og være vår rette. Min greie som jeg tenner veldig på som cuck er fremmed sperm i kona. I påvente av at vi skal få til treff med han så har han velvillig levert meg noen sædprøver som jeg har brukt som glide-middel på fruen :-) Hun synes også dette er opphissende med sperm fra en hun enda ikke har truffet. Siter
Gjest asiankonechat Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 ja dette hørtes jo veldig realistisk ut. Siter
proffmassasje Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Må vel si at ikke skjønner jeg hvordan man kan tenne på en injeksjon med fremmed sæd fra en engangssprøyte. Men lar meg stadig overraske Siter
fotogal Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Pirrende tanker, jeg synes det var en god start på å svømme inn i kona på annen manns sats Siter
charlesbok99 Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 heisann, den var ny men hørtes spennende ut. kjenner det rykker litt i buksa her. kanskje det var en god ide legeattest? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.