Mann24 Skrevet 5. mars 2013 Share Skrevet 5. mars 2013 Hei. Er helt ny her inne, og litt usikker på hvordan jeg skal framtre Uansett. Er på jakt etter et par som kan lære meg opp, og vise meg hvor fantastisk dette kan være, da det er noe jeg har drømt om en stund. Er en oppegående mann på 24, som studerer i Trondheim. Trener regelmessig, og er lett å snakke med. Visst noen skulle være interessert håper jeg dere tar kontakt. Hilsen Mann24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDepp Skrevet 8. mars 2013 Share Skrevet 8. mars 2013 Kanskje vi kan møtes og ta en prat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann24 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Share Skrevet 14. mars 2013 Ja, det kan vi godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann24 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Share Skrevet 5. april 2013 Har tid nå i helgen om noen skulle være intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.