Gå til innhold

Så var hun på gli...


just4thefun

Anbefalte innlegg

Endelig var hun på gli...Har lenge snakket om det men i begynnelsen var hun veldig skeptisk og lurte på om jeg hadde en egen agenda med hele tanken da jeg fortalte henne at jeg var interessert i at hun gikk ut og fant seg en fremmed.

Etterhvert har hun blitt litt mer og mer interessert i hele settingen og hvilke tanker jeg gjør meg om det. Vi satt senest i dag morges og snakket om det etter frokost og jeg syns hun virket enda mer interessert enn på lenge. Så nå ikveld kom det en melding fra en veninne som ville ha henne med på byn. Temmelig sent som det var da forespørselen kom var hun litt i tvil. Etter litt diskutering måtte hun inrømme at hun var litt "sugen" selv om byturen kom litt brått på. Nå står hun på badet og sminker seg. Sinnsykt spennende for min del, håper på god fangst hehe. Bergen var plassen visst noen lurte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ble en fin kveld for dere. :) Ville likt å høre litt om din opplevelse av kvelden, uavhengig av om det ble et bull-eventyr eller ikke. Om dette var deres første kveld i settingen, er jeg sikker på at den var ganske intens for deg som var hjemme og kanskje kun hadde tankene som eneste selskap? Jeg vet av erfaring hvordan det kan være! :) Sikkert også svært spennende for henne, som kunne bevege seg i et ny verden for første gang. :) Sender ihvertfall en tanke til dere her og håper spenningen og opplevelsen av situasjonen var god, uavhengig av hvordan kvelden endte for din bedre halvdel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...