20CM Neger Kuk Skrevet 28. februar 2013 Share Skrevet 28. februar 2013 hei! Ung mann fra Oslo, på 25 år. med treff sted helgen 01/02. Mars Søker seriøse og deilige sex treff for spenning med kvinner og par i alle aldre for 3kant eller cuckolding eller bare heftig sex! har noen deilige erfaringer med par og kvinner, som virkelig har vært vellykket,, er selv kinky og er gjerne bi med par, hvis det trengs!! Er renslig, sykdomsfri, diskre og seriøs. Har noen bilder på min profil hvis dette høres spennende ut! Er som regel barbert! Hører gjerne fra dere og venter gjerne spent på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trio Skrevet 2. mars 2013 Share Skrevet 2. mars 2013 Hei, Har en flott hotwife i 40 årene som elsker negerkuk. Vi kan gjerne treffes på utested i Oslo for å se om kjemien stemmmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Skulle gjerne sett din store kuk inne i dama mi, og at du kunne vist meg hvordan damer vil ha det. Kanskje dere beordrer meg til å suge deg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.