Gjest Penpenis Skrevet 17. februar 2013 Share Skrevet 17. februar 2013 Hyggelig, frisk ung mann her. Vil komme på besøk og ta kona di, rett på sak, knulle henne som jeg vil! Du kan se på, delta, eller ikke være der i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevermore Skrevet 24. februar 2013 Share Skrevet 24. februar 2013 Hei, kan du komme og gi kona mi det hun treninger i kveld? Jeg vil gjerne dåp lov til å se på og hjelpe til hvis du ønsker det . Hun er 32 og jeg er 53. Hun liker dominante Bull vis a vis meg som kan gi meg litt opplæring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 25. februar 2013 Share Skrevet 25. februar 2013 Kjekk kåt Bull på 41 år fra Romerike vil gjerne komme på besøk og knulle kona di til uken, om du er lydig skal du få være med og knulle henne ilag med meg. Du må også slikke henne ren etter at jeg har sprutet i fitta hennes!!! Ta kontakt på pm så vi kan bli enige om tid for treff. Er klar for og bruke dere!!! Kan også på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.