Gjest par29oslo Skrevet 12. februar 2013 Share Skrevet 12. februar 2013 Vi søker reisefølge til Cap d agde av en kjekk mann mellom 35 og 48 år. Avreise 28 juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckyou Skrevet 23. februar 2013 Share Skrevet 23. februar 2013 stiller gjerne på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.nice Skrevet 27. februar 2013 Share Skrevet 27. februar 2013 Hei! veldig interessant, jeg vil gjerne få treffe dere. jeg er en seriøs og diskret mann bare ta kontakt med meg for mere infos om du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mossing Skrevet 10. mars 2013 Share Skrevet 10. mars 2013 Ja jeg er intressert, og seriøs. Ta kontakt så ser vi hvor det havner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannpower26 Skrevet 5. mai 2013 Share Skrevet 5. mai 2013 hei hvbordan kan jeg holde kontakt med dere`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 8. mai 2013 Share Skrevet 8. mai 2013 Jeg kan flytende fransk derfor stiller gjerne på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.