iorna Skrevet 13. oktober 2010 Share Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har tidligere beskrevet min kvinnes forhold til en elsker hun har for tiden under "endelig fredag" Vi har vært på ferie i 14 dager og de hadde en kjapp runde sex før vi dro. Etter en ukes tid begynte det å tikke sms'er frem og tilbake mellom dem og hun be tydelig kåtere for hver dag som gikk. Nå er vi akkurat kommet hjem fra ferie og hun dro rett fra jobb til ham som avtalt kl 15 idag. Jeg venter med spenning på meldinger om hvor deilig hun blir tatt etc. Jeg skal komme med meldinger etterhvert. iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 13. oktober 2010 sms 1851: elsker deg! Middag og klining til nå! Nå begynner alvoret. . . . . . Jeg elsker deg høyt, din xxx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 13. oktober 2010 Share Skrevet 13. oktober 2010 aiai, artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 14. oktober 2010 Share Skrevet 14. oktober 2010 spennende! Skjedde det mye i natt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 14. oktober 2010 sms kl 0130: på vei hjem nå! blitt sprutet full flere ganger . . . deilig, du skal få smake :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 14. oktober 2010 Share Skrevet 14. oktober 2010 Fikk du smake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 14. oktober 2010 hun kom hjem 10 min senere, la seg naken på sengen med sprikende ben og jeg kunne tydelig se det renne ut av henne. Dette gjorde meg sinnsykt kåt og jeg hadde bare lyst til sprute seden min inn i henne over hans. Men her måtte det slikkes først, og hun kom umiddelbart da, renslikket så fikk jeg ta henne og hun kom altså 3-4 ganger på 10 min. og jeg sprutet voldsomme mengder i henne. Disse utløsningene er virkelig så mye sterkere når hun har en annen manns sed i seg. Mine morder sedceller produseres da i store mengder og man spruter 3-4 ganger mere enn ellers. Superdeilig. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.