Bestemt Skrevet 24. januar 2013 Share Skrevet 24. januar 2013 Hva som er voksent definerer dere selv. Viktigst er det at dere vet at dette er det dere vil! Jeg søker et par, ca alder 25-45, sykdomsfrie og ærlige, som vil treffes i Oslo-området. Vi møtes enten på hotell (helst) eller hjemme hos dere. Jeg ønsker en trekant der hun blir brukt, jeg bestemmer hva som skjer og han hjelper til. Jeg har ett krav, og det er at hun LIKER anal. Fingring, slikking og puling. Ellers er en eller flere av de følgende ønsker et stort pluss: Hun liker å bli snakket dirty til Hun vil ha to inni seg samtidig og bli fylt opp Han er åpen for litt nysgjerrighet;) Dere tenner på bareback og creampie, og kan tenke dere litt lek rundt det (vet dere ikke hva det er, er dere neppe into it) Hun må gjerne like å bli tatt litt hardt i( ikke noe SM, mer å bli flyttet på, holdt og styrt) Dere vet å sette pris på en god whisky;) Det var vel det meste, håper på svar på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Share Skrevet 25. januar 2013 Noen som har lyst i helga? Har ikkeno på plakaten i morgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Share Skrevet 26. januar 2013 Bump, rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Share Skrevet 5. februar 2013 Hmm, ingen som melder sin interesse.. Har jeg skrevet noe forferdelig feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Share Skrevet 10. februar 2013 Er det en cuck der ute som vil se meg i action i dag? Oslo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 5. november 2013 Share Skrevet 5. november 2013 Hei, du har så mange krav at ikke vet om vi kan tilfredstille allle i startfasen. Men er du så rutinert som du forestiller deg, bør du jo også være en god læremester. Vi har iallefall alder og grunnkravene dine inne. Så får vi se om det holder. Eller ..... Hilsen Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt Skrevet 11. november 2013 Forfatter Share Skrevet 11. november 2013 Om du leser posten min en gang til, ser du kanskje at det bare var ett spesifikt krav.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 12. november 2013 Share Skrevet 12. november 2013 Hun liker å bli snakket dirty til : mere enn gjerne Hun vil ha to inni seg samtidig og bli fylt opp : kommer litt an på størrelsene. Han er åpen for litt nysgjerrighet : Ja, særlig hvis det går på lek med henne Dere tenner på bareback og creampie, og kan tenke dere litt lek rundt det (vet dere ikke hva det er, er dere neppe into it) : Bareback ikke prøvd, men creampie ok Hun må gjerne like å bli tatt litt hardt i( ikke noe SM, mer å bli flyttet på, holdt og styrt) Helt ok Dere vet å sette pris på en god whisky : jeg, men ikke hun Håper dette er et begynnelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.