Gjest cuck Skrevet 9. desember 2009 Share Skrevet 9. desember 2009 jeg ble nylig medlem her etter at jeg så facebookgruppa;) jeg er en underdaig cuck på 23 år som studerer i trondheim. jeg har noe erfaring fra å være cuck, men ser etter nye bekjentskaper;) ellers er jeg meget underdanig både for kvinner og menn, og tjener på flere områder. håper å bli bedre kjent med Dominante mennesker her inne. Gi lyd fra dere om dere vil bli bedre kjent;) knelende cuck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hinata Skrevet 9. desember 2009 Share Skrevet 9. desember 2009 Er norcuckold på facebook? Men velkommen skal du være Holder til i Trondheim jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cuck Skrevet 9. desember 2009 Share Skrevet 9. desember 2009 Ja;) cuckold norge heter gruppa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.