Gjest Penpenis Skrevet 18. januar 2013 Share Skrevet 18. januar 2013 Søker et oppegående par klare for et deilig treff! Dere må være over 30, kåte og oppegående! Jeg vil bestemme hva som skjer, men ikke på en superdominant måte. Dere skal være flinke og høre etter uten at jeg må være overdrevent nazi-dom. Grenser snakker vi selvfølgelig om på forhånd. Er en fordel om mannen er litt bi-åpen, men ikke et krav. Flere detaljer til de interreserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par29oslo Skrevet 18. januar 2013 Share Skrevet 18. januar 2013 Hei, vi er ett par på 40 som skal til oslo i helgen, og er interessert. Fortell litt om deg selv, hva du ønsker, hva du liker, hvilken erfaring du har med dette. Sivilstand, barn, utdannelse, jobb, interesser, hobbyer, bosted+++ Bor du på hotell? Fortell om dine ønsker for kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Penpenis Skrevet 23. januar 2013 Share Skrevet 23. januar 2013 Melding på pm blir raskere besvart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Penpenis Skrevet 24. januar 2013 Share Skrevet 24. januar 2013 Men jeg bor i Oslo, så annonsen står denne helga også noen par som føler seg fristet? Står vel over hva jeg søker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Penpenis Skrevet 26. januar 2013 Share Skrevet 26. januar 2013 Jeg gir denne et lite bump.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.