nordlig Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Gift mann søker par i Troms eller Finnmark for treff av og til. Jeg håper på å bli kjent med et par der vennskap, den gode praten og humor kan bli en del av pakken i tillegg til god sex. Jeg er ærlig og holder avtaler. Jeg maser ikke. Litt erfaring har jeg fra før med treff med par. Høres vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Zimmy Skrevet 4. september 2010 Share Skrevet 4. september 2010 Hei,) Vi er på jakt etter en mann som vil være med i leken og også låne henne av og til.) Det kan jo bli kjempeflott om vi finner kemi oss i mellom.Så vi kan kanskje starte her? Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 5. september 2010 Forfatter Share Skrevet 5. september 2010 Så flott! Jeg har sendt dere en personlig melding og håper på kjemiklaff. Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Zimmy Skrevet 5. september 2010 Share Skrevet 5. september 2010 Håper du likte svaret vårt og at det kom frem til deg,) mhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.